1. Vraag indienen

Vraag indienen

Let op: in verband met de recente ontwikkelingen van COVID-19 kunnen wij helaas niet garanderen dat binnen 14 dagen contact met u wordt opgenomen of uw vraag op korte termijn wordt behandeld. Wij vragen om uw begrip.

Important: please note that considering the recent developments of COVID-19, we unfortunately cannot guarantee that you will be contacted within 14 days or that your question will be dealt with on short notice. We ask for your understanding.

Belangrijke informatie voor je een vraag indient

  1. Clinic behandelt alleen aanvragen die binnen ons specialistisch vakgebied (onze focus) vallen. Wij geen advies geven over aanvragen die uitsluitend octrooirecht betreffen, wegens de specialistische (technische) kennis die hiervoor nodig is. Wij raden u hierbij aan contact op te nemen met een octrooirecht-advocaat.
  2. Heeft u een vraag over een claim van auteursrechtinbreuk? Bekijk dan eerst onze informatie hierover.
  3. Clinic probeert binnen 14 dagen contact met u op te nemen met betrekking tot uw aanvraag. Wegens de vele aanvragen na de weken dat wij gesloten zijn, kan dit in sommige gevallen iets langer duren. 
  4. Clinic behandelt GEEN SPOEDAANVRAGEN.
    Indien u spoedrechtsbijstand nodig heeft, kunt u het beste een van de volgende opties proberen:
    • Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering;
    • Neem contact op met het Juridisch Loket.
  5. Krijgt u na het indienen van de aanvraag nog aanvullende documenten binnen die van invloed kunnen zijn op uw advies of heeft u meerdere bijlagen, stuur deze dan na via vraag@clinic.nl.
  6. Lever uw bestanden bij voorkeur in .pdf format.